18 Ocak 2015 Pazar

Mim#4 Şimdi Mevsimi

Merhabaa! Nasılsınız? Yine bir mimle karsınızdayım beni mimleyen Kitap Karavanı'na öpücüklerimi yolluyorum:*


1. Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?
Hepsi benim bebeyim diye bir cevap versem olur mu?

2. Kapağı mavi olan bir kitap? 

*Direk kitaplığın önüne gitti* İlk gözüme çarpan Aynı Yıldızın Altında ve Alaycı Kuş

3. Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?

Buradan 1. sorunun cevabına gönderiyorum. Kitabı bitirdikten sonra favorim bu diyorum ama etkisi geçince yeni okuduklarımı daha çok seviyorum ama yinede söyliyim Umutsuz ve İki Hayat Arasında.

4. Kış tatili için mükemmel olan bir kurgusal dünya?

Aslında düşünsem daha çok istediğim bişey bulurdum belki ama son okuduklarımdan olduğu için en çok onun etkisinde kaldım sanırım Zehir Ustası diyorum.

5. Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri?
Aslında birsürü var ama saymaya başlarsam duramam o yüzden bir kız bir erkek söylüyorum Evan ve Karou


6. Bu sene için listende olan bir kitap?
Çook var ama en çok merak ettiğim Meleğin Düşüşü o kadar çok beğenildi ki biran önce alıp okumak istiyorum.



7. Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?
Tabiki çikolataa :D film olarak da favori filmim değil ama en son onu izlediğim için Frozen diyorum çok tatlı bir filmdi bence *-*


Bende Buse'nin Kitaplığını,Athena'nın Guncesini,Kurtadam Seven Vampiri ve One Better Day , Burak'ın Kütüphanesi'ni  mimliyorum.

12 yorum:

  1. Çok şirin bir tag beni de etiketler misin?? *Şu an bunu dediği için utançtan yerin dibine girecek.*

    YanıtlaSil
  2. Mimlediğin için çok teşekkürler en yakın zamanda yapacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir mim olmuş eline sağlık :) benide etiketlediğin için çok teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
  4. Evan ve Karou hangi kitaptan? .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karou Duman ve Kemiğin Kızından, aslında Evan yazdım ama hangi Evan olduguna bende karar veremedim adgdhfgk Tut Elimi ya da İki Hayat Arasındadan :D

      Sil
  5. Acaba benide etiketliyebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etiketliyorum ama bilgisayara gecemiyorum :( şimdilik sadece adını yazıyorum bilgisayara gecince linkini eklerim *-*

      Sil
  6. Bu arada ben buraginkutuphanesi :D asdfgh

    YanıtlaSil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com