15 Ocak 2015 Perşembe

Mim#2 Sorular, sorular :)



Herkese merhaba!

Uzun zamandır sınavlar okul dershane derken dogru duzgun blogla ilgilenemedim ve baya yazı birikti bunların bazılarını bugun yazmaya calısacagım ne kadarı yetişirse *-* İlk bir mimle başlayacağım, mimleyen Kitap Tutkusu'na öpücüklerimi gönderiyorum.

Blog açma hikayeniz nedir?
Eskiden bu kadar fazla kitap okumazdım ama daha fazla kitap okumaya başladıkca artık kitaplara sadece kitapcılardan değil internetten de bakmaya başladım. Sonra kitap bloglarını farkettim sonra zamanla düzenli takip etmeye başladım. Sonra okurken ben neden yapmıyorum ya dedim ama uzun bir süre cesaret edemedim yazabilir miyim acaba siye ama sonunda actım. 

Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
Blog ismim biryerden gelmiyor aslında baya dusundum ama guzel bişey bulamadım sonra bunu uaptım acıkcası ozel bir anlamı yok

Hangi mevsimi seversiniz?
TABİKİ YAZ!!

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Deniz, kum, güneş , tatil,dondurma , renkli şortlar, yazlık elbiseler. Ayy hemen yaz gelsin

Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
Eyeliner.

Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Daha yeni yeni yazmaya başladım o yüzden bu soruyu es geçiyorum

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Okumak, aslında yazmayı da çok seviyorum ama bu kouda pek yetenekli değilim 

Şiir mi, roman mı, hikaye mi?
Roman

En çok etkilendiğin film?
Boyle gorunce direk aklıma gelmiyor ama Requiem for a Dream sanırım. Korku filmlerinden pek etiklenmiyorum

Hangi tür kitap/film?
Fantastik, distopik, günümüz aşk ve yeni yeni başlasam da tarihi aşk

Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?
Daha iş hayatına girmediğim için bu soruyu da geçiyorum

Kitap okumak mı film izlemek mi?
İkisinide cok seviyorum. Ama daha cok kitap okumak 

Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?
Spor giyinmek ^-^

Asla almaktan vazgeçmeyeceğiniz şey ne?
Kitap

En sevdiğin yemek nedir?
sarma, sarma, sarma! 

En sevdiğin dizi?
Aslında cok var ama en cok Game of Thrones sanırım.

Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Akıl okumak! 

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
En en en kötüsü hastayken okula gitmek ve sürekli peçeteyle cebelleşmek.

Alınacak listen var mı? İlk 5’i nedir?
Liste yapmıyorum genelde ama ben almak istediğim kitap olarak sayıyım bu soruda.
1)Tatlı Şeytan
2)Meleğin Düşüşü
3)Tersyüz
4)Fırsatcı
5)Yolun Sonundaki Okyanus
  
İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?
Rimel yada kalemdi sanırım.



0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com