20 Şubat 2015 Cuma

Dizi Yorumu #1 Orphan Black



Selaam! Nasılsınız? Ben süperim Vasip Şahin sağolsun *-* Bu yazıda daha önce yapmadığım bişey yapıcam. Ne olduğunu merak ettiniz mi? Tabiki etmediniz çünkü başlığa yazdım -,-  Eveet başlıktada yazdığı gibi izlediğim dizileri yazmaya karar verdim. İlk olarak Orphan Black'i yorumlamak istiyorum. Aslında bu diziye dün başladım. Ama çook sevdim, mükemmeldi. Kendimi kaptırıp 6. Bölüme kadar izledim. Eğer uykuya yenik düşmeseydim daha da devam ederdim, çünkü çok heyecanlı biryerde kaldı o.O



Dizi uzun zamandır ortalarda gözükmeyen, zor bir hayat geçiren Sarah'ın kızı Kira'yı almak için geri dönmesiyle başlıyor. Ama taa daa daha döndüğü gün metro istasyonunda bir kadının intiharına şahit oluyor. Ama ilginç olan bu değil, intihar eden kadın Sarah'ın tıpatıp aynısı. Onun yerine geçebilmek için çantasını alıp, oradan uzaklaşıyor. Amacı yerine geçtiği kadının -Beth- bankadaki parasını alıp uzaklaşmakken kendini garip olayların içinde bulur.
Dahasını anlatsam spoiler'e girer mi? Bence girmez. Zaten konusunda yazan şeyler bunlar. Spoiler olmasın lütfeeen. Ama yinede uyarıyım ben.
Yerine geçtiği kadın polistir ve bu ona baya bir zorluk çıkarmaktadır. Asıl bomba Sarah ve Beth birer klondur. Onlar gibi daha birsürü kişi vardır. Birkaçı ile tanışır, onları öldürmek isteyen kişiler felan derken olaylar, olaylaar.

 Klonlardan en çok Helena'yı sevdim. Deli tamam ama çok sempatik bir deli.


Başrol oyuncusu Tatiana Maslany ise olağanüstü başarılı. 5-6 karakteri birden canlandırıyor ve ben izlerken aynı kişiyi izliyormuşum gibi hissetmiyorum. Sanki hepsi farklı kişilermiş gibi. Başka dizilerde de oyuncular birden çok karakter oynayabiliyor ama kadın 6 karakteri muhteşem bir şekilde canlandırıyor ve hiçbirinde birbirinden izler yok. Ve ben ağzım bir karış açık kadını izliyorum. Cidden baya yetenekli.
Bu diziyi izleyin. Lütfen izleyin. İzleyin ve izletin. Beğenmeme gibi bir ihtimaliniz yok. En azından ilk bölümü izleyin. Zaten 1. Bölümü izlediğinizde devam etmek istiyeceksiniz. Bölüm sonları o kadar heyecanlı bitiyor ki, nolduğunu öğrenmek için bir tane daha birtane daha derken sezon bitmiş. Zaten ilk sezon sadece 10 bölüm. Sadece 10! Neden en sevdiğim dizilerin bölümleri bu kadar az ki :(( *yazar burda Game of Thrones'a gönderme yapıyor*

Sizde izlediğiniz ve sevdiğiniz yabancı dizileri yoruma bırakırsanız sevinirim *-* bu ara dizilere takmış bulunmaktayım da. Alta fragmanı bırakıyorum. Görüşmek üzeree.

0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com