20 Şubat 2015 Cuma

Yüreğe Söz Geçmiyor-Julia Quinn


Kadere inanır mısınız? Peki ya kader bir gün yolunuzu aşkla keserse... 

Tutkuyu ilişkilerinizde hissederken aşktan korkup her şeyden vazgeçmek zorunda kalırsınız... Bazen imkansızlıklar geçicidir, bazen ise imkansızlıklar hayallerle kesişir... 

Julia Quinn, New York Times'in 'Çok Satanlar' listesine giren romanıyla okuyucularıyla buluşuyor. Quinn'in etkileyici üslubu karşısında duygulanacak, gerçek aşkın varlığına inanmaya başlayacaksınız. Bir yandan da gülümsemenizi sağlayacak bu içli aşk romanının her sayfasında kendinizden bir parça bulacaksınız...









Selaaam. Aslında bu yazıyı önceden yazmıştım ama yarım kalmıştı şimdi başını değiştirmeden tamamlayıp paylaşıyorum ama kitabı okuyalı uzun zaman olduğu için detaylar tam aklımda değil, o yüzden kusura bakmayın. İşte o yazı;

Eveet bugun ki üçüncü yazıyla karşınızdayımm. Aslında uzun zamandır tarihi aşk romanı okumak istiyordum ama ilk defa 2 hafta önce felan okudum sanırım. Ama baya kitap araştırdım ve hepsini almak istiyoruum! tabi diğer kitaplardan sıra gelirse. Yüreğe Söz Geçmiyor okuduğum ilk tarihi aşk romanı olduğu için yeri bende ayrı sonuçta kötü bir kitap olsaydı beni bu türden soğutabilirdi de ama kitap çok güzeldi, yani iyi bi seçim yapmışım. Hani Alkış? 

Çok eğlenceli ve tatlı bir kitaptı bence. Okurken zaman nasıl geçti anlamadım.

Serinin ilk kitabı olan Yüreğe Söz Geçmiyor Bridgertonların en büyük kızı olan Daphne ve Hastings dükü Simon arasındaki aşkı anlatılıyor. Bridgerton ailesinı çok sevdim ben. Anthony ve Collin'in kitaplarını da çok merak ediyorum. Özellikle Collin'in, kitapta en sevdiğim karakter o oldu benim.

Kitap bir flashbackle başlıyor. Yani yeni Hastings Dükü Simon'un doğumuyla. O zamanlardaki
Hastings dükü ve eşi uzun yıllar sonra çocuk sahibi olmuştur. Fakat doğum sırasında Simon'un annesi hayatını kaybetmiştir. 

Simon 4 yaşına geldiğinde hala konuşamıyordur ve bu babasını deli ediyordur. Babası oğlunun bu haline dayanamayıp onu evlatlıktan reddeder. Simon ve dadısı başka biryerlere gider.*neresi olduğunu hatırlamıyorum* Simon zamanla konuşmayı öğrenir. Büyür çok yakışıklı ve başarılı bir genç olur. Yanlış hatırlamıyorsam babası sonradan onla görüşmek ister ama Simon kabul etmez. Ama yanlış hatırlıyorda olabilirim. Pfff bu yazıyı yayınlamasam mı ben? Neyse bunu bitirince karar veririm. Sonracığıma Simon Daphne'nin ağabeyi Anthony'nin çok yakın arkadaşıdır. Simon, Londra'ya dönünce onla görüşür ve sonrasında bir baloda da Daphne'yle tanışır. Amaa onun Anthony'nin kardeşi olduğunu bilmiyordur ve tanışmaları oldukça gariptir.

Bu tanışma sonucunda ikisi bir anlaşma yaparlar. Etrafta herkes onları sevgili sanacaktır. Böylece Hem Daphne'nin talipleri artmış olacak, hem de Simon bekar kız annelerinden kurtulmuş olacaktır. Ve bir süre sonra bu oyunlarını sonlandıracaklardır. Yani en azından öyle düşünüyorlardı ama işler pek beklendiği gibi gitmedi.

Bu kitap cidden çok güzel. Tarihi aşk romanlarını seviyorsanız bu kitabı zaten mutlaka okumuşsunuzdur, ama okumadıysanız okuyun. Eğer benim gibi yeni yeni tarihi aşk romanı okumaya başlıyorsanız mutlaka alın, okuyun size türü sevdirebilecek bir kitap. Bu yazı, uhm nasıl desem. Kötü? Saçma? Yada pek güzel olmadı sanırım bu yazı için denebilecek en düzgün şey ama yinede yayınlamak istiyorum. Biliyorum biraz garip bir yazı oldu, tam anlatamadım, detaylar aklımdan gitmişti ama kitap gerçekten güzel. Alın okuyun. Görüşmek üzeree*-*

0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com