21 Şubat 2015 Cumartesi

Kitap Alışverişi #3




1)On Küçük Nefes-K.A.Tucker

2)Kızıl Tepe-Jamie Mcguire : Bu kitabı neden aldım? Tabiki yazarı için! 

3)Marslı-Andy Weir: Bu kitabı çokçokçokçokçok merak ediyorum.

4)Meleğin Düşüşü-Susan Ee: Bu kitap instagramda o kadar övüldü ki aşırı merak ediyordum birde üstüne çok zor bulunca aldığımda havalara uçtum. Şuan bu kitabı okuyorum ama kitap tam 1 haftadır elimde sürünüyor ama kitapla ilgisi yok nedense bu ara kitap okuyasım yok.

5)Tatlı Şeytan-Wendy Higgings

6)Sessiz Ev-Orhan Pamuk : Okuldaki sınavda çıkacağı için aldığım bir kitap.

7)Mekanik Melek- Cassandra Clare: Kemikler Şehri'ni çok merak etmeme rağmen filmi izlediğimden dolayı ister istemez bende bir önyargı oluştu ve elim kitaba gitmiyor. Bende onu okuyamıyorsam Mekanik Melek'i okurum!  

5 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar almışsın canım, çoğunu almayı istiyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy teşekkür ederim ama kendimi frenlemem lazım. Sürekli alıyorum, duramıyorum!

      Sil
    2. Hepimizin derdi aynı canım, kitap almadan duramıyoruz :)

      Sil
  2. Meleğin Düşüşü'nü ben de okumak istiyorum ama daha alamadım. :D Güle güle oku. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy teşekkürler ^-^ sende en kısa zamanda alırsın inşallah :)

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com