21 Şubat 2015 Cumartesi

Dizi Yorumu #2 Once Upon a Time




Selamlaar! İkinci dizi yorumumla karşınızdayım. Bu seferki dizi Once upon a time. Bu diziye nasıl başladığımı hatırlamıyorum ama o kadar tatlı, sevimli bir dizi ki. Zaten masalları da çok seven bir insanım. O masal dünyasıyla gerçeği o kadar güzel bağdaştırmışlar. O karakterleri o kadar iyi bağlamışlar ki. Upss ters oldu bunları konuyu anlattıktan sonra yazmam gerekiyordu. Şimdi konuyu olabildiğince spoisiz anlatmaya çalışıcam ama diziye başlayalı baya bir olduğu için neyi sonradan işlediler neleri başlarda işlediler pek hatırlamıyorum. O yüzden konuyu olabildiğince kısa tutucam. 



 Dizi Evil Queen Regina'nın lanetiyle başlıyor. Bu lanetle birlikte herkes geçmişini unutacak ve büyü olmayan biryerde farklı kişiler gibi yaşayacaktır. Burası da tahmin ettiğiniz üzere dünyadır. Laneti tek bir kişi bozabilir o daa Pamuk Prenses ve Yakışıklı Prens'in kızlarından başkası değildir. Pamuk, kızını onları kurtarabilmesi için sihirli bir ağaca koyup dünyaya gönderir, böylece kızları Emma lanetten etkilenmeyecektir.  Ama bir sorun var Emma daha bebek olduğu için tabiki olan bitenden haberi yok. Birinin Emma'yı haberdar etmesi gerek, bu da onun oğlu Henry'e düşüyor. Emma bakamayacağı için oğlunu bırakmıştır vee ta daa Henry'i Evil Queen evlat edinmiştir. Tabiki bunda Rumpelstiltskin'in parmağı yok, olur mu öyle şey? Bu sayede Henry de o meşhur kasabada büyüyor. Storybrooke...  

Karakterlere gelirsek kadro o kadar zengin, kast o kadar iyi ki. Kimler kimler yok. Pamuk prenses, kötü kraliçe, avcı -ki avcıyı Jamie Dornan oynamıştı ona o zamandan beri aşığım- , kırmızı başlıklı kız, ariel, yedi cüceler, külkedisi, elsa, peter pan, tinker bell,robin hood ve daha bir sürü karakter. Muhteşem değil mi? Bence MUHTEŞEM! 

Benim favori karakterlerime gelicek olursaak; Tabiki Rumpel ve Regina! Allahım Rumpel güldükçe benimde gülesim geliyor o nasıl bir gülüştür. Onu oynayan şuan adını unuttuğum oyuncu çok başarılı. Rumpel'ın tavırları, anlaşmaları ve dizi nerdeyse onun sözü üzerine kurulu 'Magics comes with a price' allahım nasıl seviyorum Rumpel'ı belli değil. Regina (Evil Queen) ise tüm o kötülükleri yapmakta sonuna kadar haklı Pamuk'ın ona yaptıklarını bir bilseniz! Zaten onlardan ailcek nefrer ediyorum. Pamuk dünyadaki adıyla Mary Margaret, Emma, Henry hepsi mi mıymıy olur? Yada benim kötülere karşı bir zaafım mı var? İyi olan kimseyi sevemedim bu dizide. Cünkü bu dizideki tüm iyi karakterler bir noktadan sonra cidden nasıl anlatsam ağğ anlatamıyorum ama anlayın Mesela Belle'i sevmiştim o da gitti kazık attı. Upss duramıyorum spoiler vermemem lazım. Yani hepsi aslında iyi görünüyor ama bir sürü şey yapıyolar. Ama durun 1 saniye ben Elsa, Anna ve Kristoffu baya sevdim. Demek ki iyi karakterleri sevebiliyormuşum. Ama onlar kalıcı değil sorun orda. 

Bu arada itiraf etmem gerekirse dizi 3.sezonda felan baya sıkıyor bence ama yine sorun bende olabilir game of thrones dışında tüm sezonlarını izleyebildiğim bir dizi yok. Bu arada bir sonraki dizi yorumum ona olucak. Allahım bu yazıyı yazarken vlog cekesim geldi nedense. Tamam neyse konumuza dönerseek. Evet 3. Sezonda baya sıkmıştı ve ben izlemeyi bıraktım ama sonra duydum ki Frozen karakterleri geliyor hemen izlemeye devam ettim -bu arada Frozen izlemeyen kaldıysa mutlaka izlesin- ve Frozen karakterlerini o kadar iyi seçmişler ki. Kast gerçekten çok başarılı. Bu diziyi mutlaka izleyin,izletin. Konusu çok orjinal ve çok tatlı. Bu yazı tahmin ettiğimden daha uzun olmuş. Alta fotoğraf ve fragman bırakıyorum. Bir sonraki yazıda görüşmek üzeree *-*










5 yorum:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com