21 Şubat 2015 Cumartesi

Kördüğüm- Calia Read


Bir ay önce, akıl hastanesine yatırıldım. Dün, Lachlan ziyaretime geldi. Beni öptü ve aklımı kaçırmaya başladığımı söyledi. Saatler sonra Max düşüncelerimi işgal etti; deli olmadığımı ve bana ihtiyacı olduğunu hatırlattı. Birkaç dakika önce geçmişimi aydınlatmaya çalışarak gerçeklikten daha da uzaklaştım… Şimdi, herkes benim aklımı kaçırdığımı düşünüyor ama ben onun gerçek olduğunu ve ne gördüğümü biliyorum… Bana inanıyor musun?

"Seksi, gizemli ve etkileyici bir hikâye… Calia Read'in kelimeleri sizi esir edecek ve aklınızı başınızdan alacak!"
-Claire Contreras, There is No Light in Darkness'in Yazarı-
(Tanıtım Bülteninden)

Sayfa Sayısı: 336
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: Yabancı


Öhm,öhm sayın okuyucularımız bu yoruma hoşgeldiniz. Şimdi yorumlayacağım kitap olağanüstü bir mükemmellikte olup herkesin okuması gereken bir kitaptır o yüzden yoruma bile bakmadan bu kitabı almanızı öneririm. Yada önermem direk söylerim. ALIN! Önerimi de yaptıktan sonra yoruma geçebilirim. 

 Açıkçası bu yorum benim için çok zor olucak hani blogger olarak kitabın kötü yönlerini de yazmalıyız felan. Ama kitap o kadar güzeldi ki ben kötü bir yanı varsa bile hatırlamıyorum.  Öncelikle kitap çok akıcıydı ve hani kitap okuma isteğiniz olmaz, kitaba başlarsınız 1 hafta elinizde sürünür felan tam o durumdayken okudum ve acayip sardı. Yani o durumda bile sardı düşünün. Yani böyle kitap içine çekti sanki dünyadan soyutlanmışım böyle hemencecik bitiverdi. 

Ama sizi baştan uyarıyorum, kitabın başlarında merak edip sonunu okumayın, lütfen. Ben yaptım, siz yapmayın. Hayır kitap sonunu okuyunca da güzel ama heyecanı kaçıyor ne olduğunu bilerek okuyorsunuz. O yüzden dişinizi sıkın ve sonuna bakmayın. Kitabın konusuna gelicek olursak;

Naomi ne olduğunu anlayamadan kendini bir akıl hastanesinde bulur. Çocukluk aşkı Lachlan arada onu ziyarete gelse ve bu sayede günümüzde olanları öğrensekte kitap daha çok Naomi'nin anılarından oluşuyor. Naominin anılarıysa arkadaşı Lana, Max, Lachlan ve ailesinden oluşuyor. Lana, Naomi'nin aksine sessiz, sakin,durgun bir kızdır. Naomi sürekli Lana'nın yanında olup onu neşelendirmeye çalışır. Max ve Lachlan durumu ise biraz karışık. Kızımız hangisine aşık olduğunu bilmiyor. Lachlan, Naomi'nin 
naif cocukluk aşkı. Max ise daha tutkulu ve şehvetli bir şekilde aşık olduğu kişi. Ama ikisinede aşık. Fazla detaya girmeden kitabın konusu böyle.

Yazar kitabı o kadar ustaca kurgulamış ki, başta sıradan bir new adult gibi görünebilir ama buna aldanmayın. Cidden sıradan değil. Yani böyle ağzınızın beş karış açık kalacağına eminim.

Ya cidden bu kitabı çok sevdim. Ve sevince abartırım biraz. Tamam kabul biraz değil epey ama bence sizde okuyunca bu kadar beğeniceksimiz. 

Kitapla ilgili herşeye bayıldım. Kapağı ve arkasındaki yazı da mükemmeldi. Kısaca kitap dört dörtlüktü. Umutsuz, Herşey Bitti Derken gibi kitapları sevenler bu kitaba mutlaka bir şans vermeli. Kitabı alıp okuduktan sonra bana mutlaka yazın burdan yada instagramdan farketmez bu kitap hakkında saatlerce konuşabilirim. Bu kitaba puanımı söylememe gerek var mı? Tabiki 5! Görüşmek üzeree! 

4 yorum:

  1. Bu kitabı bugün kitapçıda 10 liraya buldum. Aman ne uyduruk kitap diyip almamıştım.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii o.O Seni döverim! Valla bak elimde kalırsın gjgjgj yarın aynı kitapçıya gidip o kitabı alıyorsun elöf, itiraz istemiyorum! Bak valla başları güzel olmayabilir ama sonu efsane!

      Sil
    2. Lan pişman oldum! Yarın olsa da alsam şuan öyle bir moddayım. Dövme abla vallahi alcam -Gözlerini kapatan maymun emojisi-

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com