17 Aralık 2014 Çarşamba

Siyah Buz-Becca Fitzpatrick



Sayfa Sayısı: 384

Baskı Yılı: 2014
Dili: Türkçe
Yayınevi: Pegasus


Âşık olmak hiç bu kadar tehlikeli olmamıştı… Beni ona bakarken yakalayınca hemen gözlerimi kaçırdım. Bakarken yakaladığına inanamıyordum. Ona karşı hissedebileceğim çekim fikrinden nefret ettim.Beni rehin almıştı. Beni isteğim dışında alıkoymuştu. Son iyilikleri bunu değiştiremezdi. Kendime onun gerçekte kim olduğunu hatırlatmalıydım.Ama gerçekte kimdi?





 Kitabı dün bitirdim ve detaylar aklımdan gitmeden yorumumu yazmak istedim. Kitap güzeldi, akıcıydı ama kitaba ölüp bitmedim. Kitap uzun zamandır almak istediğim, çıkınca direk almaya gittiğim bir kitaptı. Ama beklentim büyük olduğu ve hayal kırıklığına uğramak istemediğim için biraz beklettim. Hayal kırıklığına uğradım mı? Hayır ama beklentimi karşılamadı. Bu kitabı uzun zaman beklemesem yada yazarı Becca olmasa  yani düşük beklentiyle başlasam çok beğendiğim bir kitap olurdu belki bilemiyorum. Ama kesinlikle kötü bir kitap değildi sadece beklentimi karşılamadı.


Kitabın konusuna gelecek olursak, kitap bir cinayetle başlıyor ve sonra 1 sene sonrasına geliyoruz. Britt, en yakın arkadaşı Korbie'yle uzun zamandır hazırlandığı dağ yürüyüşüne çıkacaktır ve yola çıkmadan önce Korbie'nin ağabeyi aynı zamanda Britt'in eski sevgilisi Calvin'inde onlarla geleceğini öğrenir. (Bu arada söylemeden geçemeceyeceğim Korbie Britt'e en yakın arkadaşı değilde düşmanı gibi davranıyor. O kadar şımarık ve bencil bir kız ki, nasıl arkadaş olduklarını hala aklım almıyor. Britt de herşeyin farkında olsada arkadaşlığını çöpe atmak istemiyor.) 


*çok ufak spoiler içerebilir*

Yolculuğa çıkmadan önce Calvin'le karşılaşıyor ve onu kıskandırmak için ufak, minik bir yalan söylüyor. Onu unuttuğunu ve yeni bir sevgilisi olduğunu söylüyor. (Tamamen yalan! Ölüme en yaklaştığı anlarda bile Calvin'le olan anılarını düşünüyor, Calvin'i sevemediğim için flashbackleri de pek sevemedim. ) Ve o sırada onlara doğru gelen Mason'ı gösteriyor, Mason da onu bozmamak için yalanını devam ettiriyor. 

Britt ve Korbie yolculuğa çıktıkları sırada bir kar fırtınasına yakalanıyorlar ve yolda mahsur kalıyorlar. 1 saat kadar yürüdükten sonra bir kulübeye ulaşıyorlar ve tesadüfen içeriden Mason ve arkadaşı Shaun çıkıyor.Ve olaylar bundan sonra başlıyor. Daha fazla spoiler vermemek için olayları anlatmıyorum.

*spoiler bitti*

Kitabın sonuna gelirsek şaşırdığımı söyleyemiycem. Hayır bu seferde spoiler yemedim ama bir blogda sonunun şaşırtıcı olduğunu okuyunca okumaya başladığım andan itibaren ne olabileceğini düşünmeye başladım ve tahminlerim doğru çıktı. Ama kitabın tamamına göre güzel ve etkileyici bir sondu. Başta da söylediğim gibi kitabı pek sevemedim ama okunmayacak kadar kötü de değildi. Becca, hush hush serisi ve Patch hatrına 4 puan veriyorum. Alta çok beğendiğim kitap fragmanını bırakıyorum. Görüşmek üzere.











OYLAMA


2 yorum:

  1. Selaam,mimin var! Bakarsan seviniriim ^^ http://nazlikitaplik.blogspot.com.tr/2014/12/mim-book-sacrifice-tag.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim en kısa zamanda yapıcam ^-^

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com