12 Aralık 2014 Cuma

MERHABA!

Bunu okuyan herkese merhaba! Öncelikle okunup okunmayacağını bilmiyorum. Ama yinede yazmak istiyorum. Uzun zamandır kitap okuyup, kitaplarla ilgili blogları takip ediyorum. İçten içe hep açmak istiyordum ama bir türlü cesaret edemiyordum. "Yazabilir miyim? "Okunur mu?" diye. Ama bir cesaret açtım işte pek yazamasam da birşeyler deneyeceğim. Belki olur, belki olmaz ama en azından içimde kalmamış olacak. Şimdiden bunu okuyacak olan herkese teşekkürler! Umarım yorumlarımı beğenirsiniz.Yakında görüşmek üzere...


Eğer bunu yeni okuyorsanız alttaki fotoğraflar gereksiz blogla ilgili birşeyler nereye koyacagımı bilemedim :D














7 yorum:

  1. Merhabaaa,hoşgeldin blogger dünyasınaa!! Yazılarını seve seve okuyacağım,yeni bloglar keşfetmek çok güzeel ^_^

    YanıtlaSil
  2. Merhabaaa, hoşbulduum :D Uzun zamandır açmak istiyordum sonunda açabildim ,inşallah yazılarımı beğenirsin :D ^_^

    YanıtlaSil
  3. Blogunu takibe aldım ^^ Bende benimkine beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Merabaaaa ^^ Güzel blog umarım başarılı olursun :3

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :)) Hoşgeldin aramizaaa. Başarılar diliyorum :* Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com