14 Aralık 2014 Pazar

Tatlı Sır -Jamie McGuire





Sayfa Sayısı: 368 
Baskı Yılı: 2014

Dili: Türkçe

Yayınevi: Yabancı 

Goodreads puanı:4,17




Tatlı Sır çıkmasını beklediğim kitaplardandı. Çıkar çıkmaz aldım ve okumaya başladım. Belki de çok büyük beklentiyle başladığımdan kitabı pek sevemedim. Bundan beğenmedim, çok kötü gibi bir anlam çıkmasın. Güzeldi, akıcıydı ama bir Tatlı Bela değil benim gözümde. Biraz tekrarı gibi olmuş.

Kitabın konusuna gelirsek Camille üniversite öğrencisi, barda çalışan, ailesiyle sorunları olan ve arkadaşı Raegen ile yaşayan biridir.Aynı zamanda  işleri nedeniyle taşınan sevgilisi T.J 'yle uzak mesafe ilişkisi sürdürmeye kararlıdır. Bunun zor olduğunun başında beri farkında olsada T.J'nin işlerinin yoğunluğu neredeyse hiç konuşamamalarına neden oluyor. Tabi bu sırada Trenton Maddox karşısına çıkıyor. 


Cami, ona aniden ilgi göstermeye başlayan Trenton'dan uzak durmak istiyor. Çünkü onu ve Maddoxları tanıyor. Trenton'ın geçmişini biliyor ve neredeyse şehirdeki tüm kızlarla tek gecelik ilişki yaşadığının farkında. Ama Trent vazgeçmeye niyetli değil, Cami'yle vakit geçirebilmek için yapmadığı şey kalmıyor. Cami de, Trenton'a olan hislerinini içten içe farkında olsa da kabullenmek istemiyor ve T.J'ye sadık kalıyor. Kitabın bir bölümünde beni çok kızdırmış olsada, Abby kadar gelgit yaşayan, sinir bozucu ve dengesiz bir karakter değildi. (Evet burda Abby'e olan nefretimi kusuyorum. )  

Trenton'ı ne kadar sevdiğimi söylememe gerek yok heralde? Tüm Maddox erkekleri mükemmel olmak zorunda mı? Travis'i her ne kadar daha çok sevsemde Trenton harikaydı! Olive ile ilişkisini zaten yüzümde tebessümle okudum hep. Cami'yi ikna etme çabaları hele... Kitabı sevmemin en büyük sebebi Trentondı. Tabi herkes gibi almamın sebebide oydu. Kitap her ne kadar Cami'nin gözünden anlatılmış olsa da benim için Trenton'ın hikayesiydi.

Kitapta karakterlerimizin yolları Travis'le de kesişiyor. Abby için çektikleri, onun hakkında Cami'yle konuşması. Bence buralar olmasa da olurmuş, Sırf Travis kitapta olsun diye eklenmiş gibi geldi bana. 

Kitabın sonuna gelirsek, kitabı okumadan önce spoiler yediğim için sonuna şaşırmadım. Belkide kitabı pek sevemememin nedeni de budur. Sonunu öğrendiğinde hevesim kaçsada Trenton Maddox için okumaya başladım ve pişman olmadım. Kitabın sonundaki sırla ilgili birşey söylemiyorum çünkü öğrenirseniz tüm heyecanı kaçar. Ama ben öğrenmeseydim kesin çok şaşırırdım.

Kısacası Tatlı Bela'yı okuyup sevdiyseniz bence bu kitabı da mutlaka okumalısınız. 



OYLAMA




0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com