19 Aralık 2014 Cuma

Kitap Alışverişi #1


Tekrardan merhabaa! 1-2 haftadır beklediğim kargo dün geldi. 2 tanesi eksik olasa paylaşmak istedim. Hepsi merak ettiğim ve biran önce başlamak istediğim kitaplar eğer okuduğunuz kitaplarsa yorumlarınızı bekliyorum.




1) Ölüm Şarkısı- P.J.Parrish: Konusunu okuyup çok merak ettiğim bir kitap ne zamandır almak istiyordum yeni alabildim. Kapağına zaten aşık oldum.

2)Kaplan Laneti- Colleen Houck: Aldıklarım içinde Efsane ile birlikte en çok merak ettiğim kitap.

3) Ölmek için 13 sebep- Jay Asher

4)Postacı Kapıyı Çalmayacak- Ava Dellaira : Arka kapak yazısında Amy Winehouse ismini görür görmez almaya karar verdiğim bir kitap.

5)Efsane - Marie Lu : Aslında bu alışverişi yapmamın nedeni de denebilir, en merak ettiğim kitap içlerinde büyük ihtimal bu kitabı okuyucam ilk.


Eveet alışverişim bu kadar. Aslında daha almak istediğim ve merak ettiğim bir sürü kitap vardı, Bunları seçmek için eleyene kadar canım çıktı. Hepsi merak ettiğim kitaplar ve biran önce okumak istiyorum. Yorumlarınızı bekliyorumm. Görüşmek üzeree, hoşçakalıın!

0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com