19 Aralık 2014 Cuma

Mim #1 - The Book Sacrifice Tag

 Merhabaa! İlk kez mimlendim ve cevaplayacağım sorular biraz ilginç olduğu için biraz zorlandım. Beni mimleyen Naz'lı Kitaplık'a çok teşekkür ederiim, çok mutlu oldum.  

1) Aşırı abartılmış bir kitap: Bir Zombi Kıyameti ile başlıyoruz! Bir kitapçıdasınız, dolanıyorsunuz ve BAM! ZOMBİ İSTİLASI! Ve bir anons duyuyorsunuz. "Ordu zombilerin tek zaafının aşırı abartılmış kitaplar olduğunu keşfetti." Hayatta kalmak için karşındaki zombiye herkesin öve öve bitiremediği ama senin hiiç beğenmediğin bir kitap fırlatacaksın. Hangisi?


Aslında okumadığım bir kitabı söylüyorum, belkide çok ön yargılıyım ama Bukre demek istiyorum. Bu kitabı o kadar çok paylaşıldı ki, içindeki sözler güzel olabilir ama konusunu pek sevemedim.

2) Bir devam kitabı: Kuaförden bomba bir saç kesimiyle yeni çıktınız ve BAM! Sağanak yağmur! Kendini korumak için şemsiye olarak kullanacağın devam kitabı hangisi?

Elit'i kullanırdım. Beni seç aslında sevdiğim bir seri, beni seç ve sonsuza dek'i çok beğenmiştim ama Elit'te America'nın yaşadığı ikilemler beni çıldırttığı için Elit diyorum.

3) Bir klasik: Derstesiniz ve Edebiyat hocanız klasiklerin dünyayı değiştirdiği, edebiyatın adeta evrim geçirmesine sebep olduğuyla ilgili zırvalıyor. Gerçekten acayip bunaldınız ve klasiklerden birini alıp tam suratının ortasına fırlatacaksınız. Çünkü bu kitap gerçekten salakçaydı ve bütün sınıfa nasıl hissettiğinizi göstermek istiyorsunuz. Hangi klasik?

Şuana kadar çok klasik okumadım okuduklarımda o kadar sıkıcı değildi ama Eugenie Grandet'i sevememiştim o yüzden onu söylüyorum.

4) Hayatının en az favori kitabı: Kütüphanede takılıyorsunuz ve BAM! BUZUL ÇAĞI! Dünya hızla donuyor ve hayatta kalmak için tek şansınız bir kitap yakmak! Yakmaktan asla pişman olmayacağınız, hayatınızın en az favori kitabı hangisi?

Her ne kadar Jen'in kitaplarını çok sevsemde Kış Güneşi benim için tam bir hayal kırıklığı olmuştu. Kitapları yarım bırakmayı sevmem ama bunu bırakmıştım o yüzden yaksam pişman olmam sanırım. 



Tanıdığım pek fazla blogger olmadığı için kimseyi mimlemiyorum şimdilik, isteyen herkes yapsıın! Görüşmek üzeree.



1 yorum:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com