25 Ocak 2015 Pazar

Çarpılma-COLLEEN HOOVER


Aşkı şiir tadında mı yaşamak istersin… yoksa kalbinin derinliklerine işleyen bir acıyla mı?

On sekiz yaşındaki Layken babasının ölümünün ardından hem annesine hem de küçük kardeşine destek olur. Her ne kadar yaşadığı acının üstesinden gelmiş gibi görünse de genç kız içten içe tüm umudunu kaybetmektedir. Bu sırada varlığıyla nefesini kesen yirmi bir yaşındaki, yakışıklı komşusu Will karşısına çıkar. Will'in şair atışmalarına olan tutkusu Layken'i kendisine hayran bırakır.


İlk buluşmaları muhteşemdir. Birbirleri için özel olduklarını hissedip birçok ortak yanları olduğunu fark ederler. İkili birbirine artık sırılsıklam âşıktır. Ancak şaşırtıcı gerçekle ilişkileri çok geçmeden bambaşka bir hal alır. Bir araya gelmelerine ve aynı zamanda ayrılmalarına neden olan duyguları arasında bir denge kurmaya çalışırken, günlük etkileşimleri bile onlara acı vermeye başlayacaktır. Kalplerinde gizledikleri gerçeği ve aşkın pişmanlıkla sonlanmadan doyasıya yaşandığı bir geleceği hayal edip ifade edebilecekleri tek yer ise şiirlerdir.(Tanıtım Bülteninden)

Tekrardan merhabalaar! Bu kitaba aşık oldum! Umutsuz'dan sonra beklentim yüksekti ve beklentimi karşıladı, ki genelde beklentim yüksek olunca kitabı sevemiyorum. Yarattığı karakterlere BA-YIL-DIM! Yine ve yine çok akıcıydı, okurken zaman nasıl geçti anlamadım.Tabi Umutsuz bana göre çok daha iyiydi. Umutsuz'u okuduğumda cidden şok olmuştum. Neysee Umutsuz'dan bahsetmeyi bırakıp Çarpılma'ya dönüyorum. Çarpılma da o kadar şaşırılıcak birşey yoktu bence hatta konu klasik öğrenci-öğretmen ilişkisiydi ama Colleen Hoover öyle bir yazmış, öyle karakterler yaratmış ki. Ayakta alkışlıyorum. Bu kadın ne yazsa okurum.


Konusuna gelirsek;
Layken'in babasının ölümünden sonra annesi ve kardeşi Kel'le birlikte Michigan'a
taşınıyorlar.Bu durumdan pek memnun olmayan Layken'in fikrini değiştirmesi uzun sürmüyor.

Kel oraya gittikleri anda Caulder'la tanışır ve zamanla arkadaşlıkları gelişir tabi Layken'de Caulder'ın abisi Will'le tanışır.Tanıştıklarında birbirlerinden etkilenirler ve 1 hafta içinde birkaç kere görüşler. İlk randevularında Will Layken'ı atışmaya götürür. Ve arka kapakta da yazdığı gibi büyülü bir gece geçirirler. *Will'in o gece okuduğu şiir mükemmeldi. Tabi sırf Will'in ki değil kitapta geçen tüm şiirler harikaydı.* Ve kısa süre içinde birbirlerine aşık olurlar.

Ama mutlulukları uzun sürmez ve okulun ilk günü kötü bir süprizle karşılaşırlar. Will, Layken'in öğretmenidir.*Spoiler sayılmaz dimi? Sayılmasıın.* Konusunu daha fazla anlatmıyorum bundan sonrası spoilere girebilir.

Kitapta tek sevemediğim şey çok çabuk aşık olmalarıydı tamam kitabın olayı buydu, ilk görüşte aşk felan ama ne biliyim sevemedim. Ama yinede bu ufak, minik, minicik bir kusurdu benim için. Onun dışında kitabı çok beğendim ve Dean Holder'dan sonra Will'e de aşık olduum. Ve Colleen Hoover'ın diğer kitaplarının da çevirilmesini dört gözle bekliyorum. Bu tarz kitapları seviyorsanız hemen gidin, alın ve okuyun.

Görüşmek üzeree!

OYLAMA

6 yorum:

  1. O zaman yazarın bu kitabını da okumalıyım :) Canım, mimledim ben seni yapmak istersen.

    YanıtlaSil
  2. Blogumda senin için bir mim var canım :) Yapmak istersen bakabilirsin :)

    YanıtlaSil
  3. Şu kitabı merak ettim almak istiyorum ama o kapakla eve sokmak biraz zor dghsjsi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha sırf o yüzden internetten almadım, kargo ben evde değilken gelir felan ;) kapak yaparken bunları düşünmeleri lazım cık cık 😒

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com