5 Aralık 2015 Cumartesi

KİTAP ALIŞVERİŞİM

Merhabalaar bu yazı birazcık geç geldi sebebi bu sefer usengeclık degıl vakıt bulamamak :( 


 Tüyap'tan uzuuun uzun bahsetmek isterdim, öyle bir post koymayı dusunmustum ama sımdı zaman geçtiği için hevesim kaçtı. O yüzden sadece aldıklarım hakkında bişeyler yazıcam. Şimdiden bazılarını okudum bilee :) 
 
•MUCİZE 
Mucize gerçekten cok merak ettiğim bir kitaptı ve pegausun Tüyap'a yetiştirmesine aşşırı sevinmiştim. Gördüğüm an kaptım tabi, aldığım gibi de hemencecik okudum yorumunu blogumda bulabilirsiniz.

•ALTIN OĞUL
Bu kitapta yine heyecanla beklediklerimdendi Kızıl Yükseliş favori distopya kitaplarımdan o yüzden biran önce cıkmasını istiyordum, hemen okudum beni hayal kırıklıgına ugratmadı kitap. Pierce Brown yine zekasını konusturmus. Müthişti! 

•ELANOR&PARK
Herkesiin deli gibi merak ettiği pegasusun yaklaşık 1 senedir ha cıktı ha cıkcak diye oyaladıgı kitap sonunda cıktı gordugum an durur muyum kaptım tabi. 

•KIZIL KRALİÇE
Bu kitabı da asssırı merak ediyordum ama okudugum yorumlardan sonra begenmemekten korkuyorum. Birazcık başladım şimdilik güzel gidiyor ama bakalım. 



•VERONİKA ÖLMEK İSTİYOR
Uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı, komusu cok ilgimi cekti. Paulo Coelho'nun Simyacı kitabını okudugum için beklentim yüksekti veee bunu da okuyup beğendim. Hemde çok. Çok çok çok. Kasım ayında okuduklarım yazısında bahsetçem zaten vee detaylı yorumunu da yazdım yayınlanmayı bekliyor.

•1984 
George Orwell'in okuycagım ilk kitabı! Çok heyçanlıyım! 

•WOLFE KARDEŞLER SERİSİ
Aldığım ve okuduğum ilk Markus Zusak kitabı. Evet bunu da okudum bile yanş ilk kitabınr hehehe. Kasım ayı oldukca verimliydi. Detaylı yorumunu gircem zaten.

•ZAC&MİA

•İÇİMİZDEKİ ŞEYTAN
Kürk Mantolu Madonna'yı okuyup cok bgendıkten sonra baska bir Sabahattin Ali kitabı almasam olmazdı tabbiii



•ADA
•BİR BAŞKA MAVİ
•JULİANIN ŞARKISI
•ZAMAN İPLİĞİ

1 yorum:

  1. Ya alışveriş postlarını çok seviyorum *-*
    Çok güzel kitaplar almışsın,alışverişim geldi bildiğin okurken :D

    YanıtlaSil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com