26 Kasım 2015 Perşembe

SİLBER - Kerstin Gier


Rüyaların gizemli ülkesine, merak uyandıran bir yolculuk…

Kertenkele tokmaklı, gizemli kapılar; konuşan taş heykeller ve elinde baltasıyla, delirmiş bir bakıcı… Liv Silber'ın rüyaları son zamanlarda epey tuhaflaşmıştır ve içlerinden biri fazlasıyla kafasını kurcalamaktadır. Bu rüyada geceyarısı dört çocuğun gizemli ve karanlık bir ayin gerçekleştirdiği bir mezarlıktadır. Üstelik Liv bu dört genci normal yaşamında tanımaktadır çünkü Grayson ve üç arkadaşı gerçekten vardır. 

Liv kısa süre önce bu dört gencin okuduğu okula kaydolmuştur ve aslında hepsi iyi çocuklardır. Mezarlıktaki geceden daha korkutucu olan, arkadaşlarının Liv'in rüyada söylediği ancak gerçek hayatta hiçbir şekilde sözünü etmediği şeyleri bilmesidir. Çocukların bunu nasıl öğrendiğini çözmek ise, bilmeceleri çok seven Liv'in uzak duramayacağı kadar çekici bir gizemdir… 

"Okurları kesinlikle memnun edecek. Dört yüz sayfa yetmiyor ama neyse ki devamı yolda." 
-Karin Wehrheim-

"Aşırı eğlenceli, aşk dolu, gizemli bir rüya." 
-Brigitte-

"Sempatik ve özgüvenli başkahramanıyla hassas ilk aşklara dair merak uyandırıcı bir roman. Daha ne olsun ki?" 
-Stefanie Leo-
(Tanıtım Bülteninden)








Holaaa!
Silber'i gerçekten cok sevdim aslında başlamayı dusunmuyordum ama Silber için hem cok akıcı ve reading slumptan cıkaracak bir kitap oldugu yazılıyordu ve bende reading slumptaydım! Tam anlamıyla. Bir.ayda.sadece.bir.kitap.okudum. Bu durumdan bıktıgım ıcın buna başladım.
Aklımda başka kitaplar vardı ama buna başladım ve cidden cok tatlıs sevimli akıcı mı akıcı bir kitaptı. Dili hic yormuyordu. Sizde benim gibi RSdeyseniz alın ve okuyun emin olun sizi bu durumdan cıkaracak cunku bundan sonra 2 kitap daha bitirdim. Trust me ;))

Ya karakterler o kadar sevimliydi ki hepsini böyle alıp yanaklarını mıncırasım geldi tabi ki her kitapta olan şu kötü karakterler dısında aslında kötü karakterleri severim ama bilirsiniz işte boyle karizmatik havalı kotulerı.


 Herneyse ben Henry'i cok sevdim cidden ama içten içe Grayson Liv shipperdım belki ikinci kitaba. Konusuna gelirse
k annesi ve babası ayrılmıs olan Liv ve kardeşi, annesi universite de egitim gorevlisi olduğu için sık sık tasınıyorlardı. Ve kalıcı olarak tasındıklarını dusunduklerınde ise onları bir plan degısıklıgı bekliyordu. Anneleri bir adamla tanışmıştır ve onunla yaşamaya başlayacaklardır. Onunla iki cocuguyla. Bu plan degısıklıgınden sonra yada önce yani onlara taşınmadan önce onlara yemeğe giderler ve Liv'in üstüne birşeyler dökülür ve üşümemesi için Grayson ona kazağını verirrr veeee herşey böyle başlar. Grayson'un kazağıyla uyuyan Liv'in rüyalarında ilginc olaylar olmaya başlar. Gerisini okuyun ve görün.

 Acıkcası kıtabın baslarını daha cok sevdım plan degısıklıgınden sonra gordugu ruya cok guzeldı mesela ama sonra olaylar cabucak oldu gibi geldi yanı ruyaları daha cok anlatmasını daha ılgınc seyler yasamalarını beklemıstım maceraya atılmalarını felan ama hersey cabucak gercekleşti. Ama tabi ki ikinci kitabı alıcam. Belki ikinci kitapta umdugumu bulurum.Daha cok ılgınc ruya daha cook. 
 Diyaloglar o kadar sevimliydi ki, kitap zaten genel olarak komikti eğlenceliydi tatlıydıı baya yerde güldüm.  Aslında o yüzden o kadar cok olay olmaması rahatsız da etmedi beni.

 Kitapta gecen konu ise cok yaratıcıydı. Rüyalar kapılar şifreler böyle bir dünyada yaşamak isterdim yani canavarsız olanında tabii. Ben zaten lucid dream,astral seyehat gibi konuları cok merak eden araştıran hakkında videolar izleyen biriyim o yüzden konusunu okuyunca daha da çok ilgimi çekmişti.

 Kitabın baskısı cildi kapagı ıse muhteşeemm. İşte kalite. İşte Pegasus. Bu yazarın Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisini de almak istiyordum cunku onun ıcınde silber gibi sevimli ve akıcı bir kitap oldugu yazılmıstı ama bazı yorumlarda da silberin daha iyi oldugu vs yazılmıstı siz o seriyi okuduysanız begendınız mı sizce alıyım mı?

Bence bu kitabı alın ama hemen okumayın yorgun oldugunu kafanızı yormıycak bır kitap aradığınızda okuyun ve ilaç gibi gelsin. Böyle yorum paylaşmayığ paylaşmayıp hepsini aynı anda paylaşmak gibi kötü huyum var ama olsundu burayı da boşlamak istemiyorum. Sizde arada uğruyorsanız yorum felan atarsanız bana motivasyon olur. Cunku zaten usengecım bir de pek okunmadıgını dusundugum ıcın cok az girebiliyorum. Neyse sitemleri bir kenara bırakırsak. Sizi seviyoruum . Görüşmek üzere *-*

1 yorum:

  1. Bloğun hoşuma gitti, elimdekileri bitirdikten sonra kesinlikle okuyacağım :) Benim bloğuma da beklerim

    YanıtlaSil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com