18 Ocak 2015 Pazar

Tut Elimi - Rebecca Donovan






Onu kurtarabilecek olan tek şey aşktı... geldi ve o en umutsuz anda kalbini kıskıvrak yakaladı. Weslyn'in Connecticut eyaletinde hayat olağan deviniminde akıp gitmektedir. Fakat Emma Thomas'ın tek isteği çevresi tarafından görünmez olmaktır. Onun tüm çabalarının sebebi, gördüğü zulmün eseri, vücudunda biriken yara izlerini gizleyerek hayatını her şey yolundaymış gibi göstermektir. Fakat Emma, bir gün Evan adında bir adamın çıkagelip tek günde hayatını değiştireceğini nereden bilebilirdi? Aşk ona, sırlarını açığa çıkarmak pahasına da olsa kabuklarından sıyrılma şansı tanıdı. Bir genç kızın hayatını değiştiren aşk hikâyesi, sessiz çığlıkları ve umuda pamuk ipliği ile tutunuşu:Tut Elimi 'Umut pamuk ipliğine bağlıysa aşk bir mucizedir...' (Tammara Webber ) 'Ben böylesi etkileyici bir aşka daha önce şahit olmadım.' (Guardian) 'Her yürek burkan sahnede kanınız donacak, her öpücükte kalbiniz sımsıcak olacak.' (Cynthia Shepp)




Herkese merhabaa! Evet blogu silmiştim ama yeniden açtım. Ve evet çok dengesizim ama blog yazmayı seviyorum ve önümüzde 15 tatil var şimdilik bol bol yazabilirim diye düşündüm, okul açılınca pek yazamayacak olup suçluluk duyucak olsam da açtım en azından vakit buldukça yazarım hem burada durmasının kimseye zararı olmaz.Aslında hala neden kapattığımı bilmiyorum. Ama sonradan kafama eserse yeniden kapatabilirim. Yada kapatmam, yani sanırım. Dengesiz olduğumu daha önce söylemiş miydim? Ama şimdi hazır vaktim varken bugün bol bol kitap yorumu yazıcam. Herneyse daha fazla uzatmadan kitap yorumuna geçiyorum. Okuyalı 2-3 hafta olduğundan bazı detayları unutmuş olabilirim kusura bakmayııın.


Kitabı çok sevdiğimi söylerek başlamak istiyorum ama tabiki kusurları vardı kurgusu çok güzeldi, yazarın yazış tarzı da güzel ve akıcıydı sıkılmadan okunuyordu ama bazı yerleri çok uzatmış bence biraz daha kısa olsa konusu zaten etkileyici olduğu için daha da *ne diyeceğini bulamadı* dikkat çekici olabilirdi.


 Konusuna gelicek olursak;

Emma babasının ölümünden ve annesinin onu terk etmesinden sonra amcası, zalim yengesi *kızgın emoji* ve küçük kuzenleriyle yaşamaya başlıyor. Yengesinin yaptıklarından bezdiği için bir an önce üniversiteye gidip, evden ayrılmak istiyor -hatta gün sayıyor- Bu yüzden okulda görünmez olmayı tercih etmiş. Sadece derslere, klüplere ve spora odaklanmış, okulun en popüler kızı Sara dışında arkadaşı olmayan bir kız. 

Okul gazetesi için yapılan toplantılardan birinde hayatı değişmeye başlıyor. Okula geleli 1 hafta olmasına rağmen yeni farkettiği Evan'la bir yazı konusunda tartışıyorlar. Emma onu yeni farketmiş olsa da Evan okula geldiği günden beri Emma'nın farkında. Ve o günki tartışmalarından sonra  sürekli Emma'nın karşına çıkıyor, onunla zaman geçirebilmek için elinden gelen herşeyi yapıyor. Emma da buna kayıtsız kalamıyor haliyle. Ama bunu kendine itiraf etmekte zorlanıyor, sevdiğinin farkında ama doğru düzgün dışarı çıkma izni yokken, yaşadığı hayat, yengesinin yaptıkları derken arkadaş kalalım diyor sonra olaylar olaylar. Buraya kadar tamam, Emma'yı anlıyorum.


*Buradan sonrası spoiler ve Emma'ya kızgınlıklarımı içerir.*

Evan gittikten hemen sonra Drew'le çıkmaya başlamak nedir? Normalde kitaplarda aşk üçgenlerini ve bu tarz klişeleri severim ama ııh yok sevemedim.Drew kitapta olmasa çok daha iyi olurmuş bence. 
*Spoiler bitti*

Emma'nın yengesi Carol'a değinmeden bitirmiyim yorumu kitap boyunca bol bol sövdüm ona Emma'ya hem fiziken hemde psikolojik işkence yapıyor. Cidden Emma'ya yaptıklarını ona yapasım geldi.


Olayları daha fazla anlatmıyorum ama bu tarz kitapları seviyorsanız alın okuyun.Ama okumasanızda birşey kaybetmezsiniz. Kitaba 3,5 tan 4 veriyorum.




OYLAMA

2 yorum:

  1. Selam. Mimlendiniz :) http://www.kitaapc.blogspot.com.tr/2015/01/smiley-mim-4.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim en kısa zamanda yapıcam :*

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com