18 Ocak 2015 Pazar

Kitap Alışverişi #2

Selam,selaam, selaaam! Aslında almaya giderken alma istediğim kitaplar farklıydı ama onları bulamayınca bende bunları aldımm ama pişman mıyım? Tabiki hayıır. Zaten almak istediğim kitaplardı biraz öne çekmiş oldum.



1)Cinder-Marissa Meyer

2)Kördüğüm-Calia Read: Konusu ve arka kapak yazısı o kadar güzel ki. Hemen okumak istiyoruum!

3)Karanlık Zihinler: İnstagram da o kadar çok gördüm ki o yüzden çok merak ediyordum, görüncede hemen alıyım dedim.

4) Çarpılma : Neden aldığımı açıklamama gerek varmı asdfg? Umutsuz'dan ve okuduğum yorumlardan sonra beklentim o kadar yüksekki zaten almaya giderken aklımda olan ve bulduğum tek kitap .

2 yorum:

  1. Çarpılma hariç hepsi bende var ve hepsini de yarıyılda okumak için ölüyorum *-* Hele ki Kördüğüm'ün kapağı falan muhteşeemmm ^_^ İyi okumalar şimdiden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hele Kördüğüm'ü okumak için acayip sabırsızlanıyorum. Alıntılara felan baktım merakım daha da artttı :D

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com