1 Ocak 2015 Perşembe

Ölmek için 13 Sebep -JAY ASHER






Yetenekli bir yazardan çarpıcı ve büyüleyici bir roman." 
- Kirkus-

Geleceği stop tuşu ile durduramazsınız.
Geçmişi geri saramazsınız.
Sırrı öğrenmenin tek yolu 
... play'e basmak.

Hannah Baker ölmeden önce birkaç kaset doldurmuştu. İntiharının nedeni olarak gördüğü kişilerin adları bu kasetlerde gizliydi. ClayJensen, Hannah'nın doldurduğu kasetlerle ilgili hiçbir şeye karışmak istemiyordu. Hannah ölmüştü. Sırları da onunla birlikte gömülmeliydi. Ancak Hannah'nın sesi, Clay'e kasetlerde onun da adının geçtiğini söyledi. Cla
y gece boyunca kasetleri dinledi. ... Öğrendiği şey, hayatını sonsuza dek değiştirecekti. ClayJensen'ın ilk aşkının son sözleri.

(Tanıtım Bülteninden)







Herkese merhabaa! Bu kitaba cidden bayıldıım. Gerçi benim beğenmediğim bir kitap yok sanırım. Ama cidden harikaydı elime aldığım gün bitirdim. Kitabın konusu çok ilgi çekiciydi ve büyük umutlarla başladım beni haya kırıklığına uğratmadığı için çok mutluyum. Yazarın diğer kitabı 'The Future Of  Us' da Türkçe'ye çeviilirse hemen alırım.


Gelelim kitabın konusuna;

Hanah herşeyin üst üste gelmesi ve güvendiği herkesten kazık yemesi sonucunda intihar etmeye karar veriyor ama intihar etmeden önce onu intihara sürükleyen 13 kişiye kaset hazırıyor ve bunları onlara yolluyor. Dinlememe gibi bir şansları yok çünkü Hannah bunları dinlemezlerse herkesin içinde dinletmekle tehdit ediyor.


 Clay Jenson da bir sabah evinin önünde bir kutu içerisinde bu kasetleri buluyor. Ve kasetleri dinlemeye başladığı andan itibaren neden hoşlandığı kızın ölümüne neden olanlardan biri olduğunu ve ne yaptığını anlamaya çalışıyor. Bu sırada kasetten öğrendiği gerçekler onu  daha da şaşırtıyor. 


Spoiler vermemek için kitabın konusunu daha fazla anlatmıyorum. Ama mutlaka almanız ve okumanız gereken bir kitap bence. Kitabın kapağı, ismi, arkasındaki yazısının da çok etkileyici olduğunu söylemeden yazımı bitirmek istemiyorum. Kitaba tek bir kusur bile bulamıyorum bence muhteşemdi. Kitabın film olacagı söyleniyor ve aşağıya en beğendiğim fan yapımı fragmanı bırakıyorum. Görüşmek üzeree.







OYLAMA

6 yorum:

  1. Merhaba seni mimledim :)

    http://kitaptutkum.blogspot.com.tr/2015/01/mim-sorular-sorular.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu ara bilgisayarı fazla açamıyorum tabletten de yapmak zor oluyo ondan hala yapamadım en kısa zamanda yapıcam *-*

      Sil
  2. Bu kitabi neden hiçbir yerde bulamiyorum 😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bulamamıstım internetten aldım sonra ^-^

      Sil
  3. Bu kitap... Çok okumak istiyorum.Yorumunla da daha da merak ettim. Çok güzel yorum yapmışsın. :D
    Seni mimledim bu arada. Yap hemen, bahane istemem. dfdf
    http://kitapkaravani.blogspot.com.tr/2015/01/mim-10-simdi-mevsimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hemen oku, eminim beğenirsin :D cok teşekkür ederim ama *bahane değil valla* bilgisayara bu ara hıc gecemiyorum sınav felan ama sınav haftası bıtınce ilk iş yapıcam sööz ^-^

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com