26 Kasım 2015 Perşembe

CEVRİMİCİ KIZ - Zoe Sugg



Twitter'da 3,5 milyon, Instagram'da 4,5 milyon ve Youtube'da 8 milyon takipçiye sahip internet fenomeni ve Zoella blogunun yaratıcısı Zoe Sugg'ın ilk romanı.

Hakları 35 ülkeye satıldı ve sadece İngiltere'de 400.000'in üzerinde satışa ulaşarak 2014'ün en hızlı satan kitabı oldu. Yayımlandığı ilk hafta satış rekoru kırarak E. L. James, J. K. Rowling, Stephenie Meyer ve Dan Brown gibi yazarları geride bıraktı. Penny'nin bir sırrı var.

Penny, Çevrimiçi Kız rumuzuyla arkadaşlık, erkekler, çılgın ailesi ve hayatını ele geçirmeye başlayan panik ataklarla ilgili hislerini blogunda paylaşmaktadır. İşler iyice sarpa sarınca, ailesi hava değişiminin Penny'ye iyi geleceğini düşünerek onu hemen New York'a götürür. Burada, muhteşem yakışıklı gitarist Noah'ya ilk görüşte âşık olan Penny, aralarında geçen her şeyi blogunda anlatmaya başlar. Ancak Noah'nın da bir sırrı vardır; Penny'nin herkesten gizlediği blogger kimliğini ve en yakın arkadaşıyla ilişkisini tehdit edecek kadar büyük bir sır…

"Her zaman bir kitap yazmayı hayal etmiştim. Bu hayalimin gerçekleştiğine inanamıyorum. Çevrimiçi kız benim ilk romanım ve onu okuyacağınız için çok heyecanlıyım."
-Zoe-
(Tanıtım Bülteninden)


Merhabalaar *-* Bu kitabı e book olarak okudum aslında okumayı dusunmuyordum ama uzun bir okuyamama donemı sonradı benı yormıycak hafif hemen bitecek birşeyler okumak istedim. Bunun da oyle olucagını tahmin ediyordum ve hemencecik bitti. Kitaptan cok buyuk bır beklentim olmadıgı icin begendım sayılır. Cok guzel bı kıtap degıldı wattpadvari (?) bir kitaptı ama yazarın ilk kitabı oldugu icin oldukca basarılı. Zaten yazarı Zoella'yı cogunuz biliyorsunuzdur cok tatlıs sevimli biri.

Penny tatlı, sakar elinden fotograf makinesi düşmeyen bir kızdır ve kendi duygularını yasadıklarını yazmak ıcın actıgı bir blogu vardır. Ailesiyle geçirdiği kzadan sonra stres anlarında ufak panik ataklar geçirmektedir ve olaganustu sakarlıkları da buna eklenince tahlihsiz olaylar basından eksik olmaz. Ailesinin işi sebebiyle New Yorka gidiyor ve burda Noahla tanısıyorlar gerisi malumunuz ilk görüşte aşk, hemen birbirlerine tutulmalar vsvs.

Noah karakterini sevmedim. Ve cidden Noah isminden de bık tım. Ben ki Noah ısmını cok severım ama baska ısım mı kalmadı yahu? O kadar cok Noah karakterı var kı ama benım gonlumun efendisi Noah Shaw yanı beklentı buyuk diğer Noahlar 1-0 geride baslıyorsunuz soriii. Bu kitaptaki Noahı ise hiiiiiç sevemedim. Fazla mükemmel, fazla iyi, fazla tatlı, fazla düşünceliydi. Fazla, fazla, fazla... Penny'i de sevmedim tamam herkes ufak tefek sakarlıklar yapar ama onunkiler olmadık ve biraz fazlaydı(!) bu da hiç gerçekçi durmuyordu. Aşklarını da sevmedim. Kitapta en sevdiğim karakter Penny'nin yakın arkadaşı Elliot'tu. 

Eger kendınızı yormayacak bir kitap arıyorsanız okuyun. Ama cok sevdiğimi söylemem. Klişelerden hoslanan benim icin bile FAZLA klişe bir kitaptı. Kısacası bu kitapta bana göre herşey fazlaydı ve bu kitabı gerceklikten baya bi uzaklaştırmıştı. Ama bu tarz kitaplarını seviyorsanız yazarının hatrına bir şans verin derim.  Bu arada kapağı cok tatlııs değil mi?   

FOTOGRAFI YENISINI CEKİNCE DEĞİŞTİRİCEM 

0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com