26 Kasım 2015 Perşembe

ÇİRKİN AŞK- Colleen Hoover


New York Times'ın çok satan yazarı Colleen Hoover yürekleri sızlatan yeni bir aşk hikâyesiyle
geri dönüyor.

Tate Collins havayolu pilotu Miles Archer'la tanıştığında, bunun ilk görüşte aşk olduğunu düşünmez. Birbirlerini arkadaş olarak görecek kadar bile iletişim kurmazlar. Tate ve Miles'ın tek ortak noktası birbirlerine karşı inkâr edilemez bir çekim hissetmeleridir. Tutkularını açıkça ortaya koyduklarında, kusursuz bir planları olduğunu anlarlar. Genç adam aşk peşinde değildir, genç kadının ise aşka ayıracak vakti yoktur, geriye sadece seks kalır. Tate, Miles'ın ona sunduğu iki kurala uyduğu sürece anlaşmaları şaşırtıcı bir şekilde sorunsuz olacaktır.

Asla geçmişim hakkında soru sorma. Bir gelecek bekleme. İdare edebileceklerini düşünürler, ama çok geçmeden bunun hiç de kolay olmadığını anlarlar.

Kalplere sızılıyor.
Sözler bozuluyor.
Kurallar çiğneniyor.
Aşk çirkinleşiyor.
(Tanıtım Bülteninden)


Merhabalaar! Colleen Hoover'ın kalemine aşığım. Hikaye ne kadar basit klişe olursa olsun dili, kelimelerle oynayısı o kadar güzel ki beni etkilemeyi başarıyor ve kesinlikle konu sıradanlıktan uzaklaşıyor. Masalsı akıcı bir dili var ve en basit hikayenin bile altını dolduruyor. Lütfen diğer kitapları da çevirin sevgili Epsilon lütfen beklemekten ömrüm çürüdü. O kadar wattpad kitabı cıkarıcagınıza November 9'u cıkarabilirsiniz, bence önerimi dinleyin tşk 

 Bu kitabı da CoHo'nun diğer kitapları gibi cok sevdim. Colleen Hoover'ın kitaplarında genellikle karakterlerin geçmişte basına kotu seyler gelmiştir ve ben karakterlerın yasadıgı dramları okumayı cok seviyorum. Bu sefer sonunda ne olacagını tahmin edebildim ama genelde şaşırtıyor. Umutsuzda kendime gelmem baya uzun sürmüştü.

Cirkin Askta ise yine karakterlerden birinin geçmişte yasadıgı bir olay vardı, bundan bahsemem şşşş okuyun ve görün. Kitap Tate'ın pilot olan abisinin yanına tasınması ve orada Miles'le tanısmasıyla başlıyor. Miles geçmişte çirkin bir aşk yaşamış yaralı bir adamdır. Miles ve Tate arasında karşı koyamadıkları bir çekim var. Ama Miles bu ilişkiyi duygusallıktan uzak sadece cinsellikle sınırlandırmak istiyor. Şartları ise
'Benden bir gelecek bekleme, asla geçmişim hakkında soru sorma.' 
Kitap günümüz Tate ve geçmişteki Miles'ın agzından anlatılıyor. Yani iki farklı Miles okuyoruz, iki farklı aşk.  Ben sanırım geçmişteki Miles ve Rachel bölümlerini okumayı daha cok sevdim.  Ama sonunda Rachel'a istemsiz bir sinir oldum tamam haklıydı ama ağğh elimde değil. 

Miles'a biraz kızdım biraz kıyamadım. Cogunlukla kıyamadım. Haklıydı, onu anladım. Acılarını neden böyle davrandıgını. 

Tate'ı de cok sevdim. Ona da kızdım ama onu da anldım. Ne olursa olsun vazgecemeyısını, umudunu, beklentisini. İkisi içinde gerçekten zordu. 

Colleen iki hikayeyi birbirine o kadar güzel bağlamış ki herşey yerine oturuyor aklınızda soru işareti kalmıyor karakterlere kızamıyorsunuz neyı neden yaptıklarını anlıyorsunuz.  

Kapağı ise o kadar güzel ki okumadan önce de begenmıstim ama okuduktan sonra anlamını ogrenınce daha da etkilendim gozumde degerı arttı. Kapağın sırrını merak mı ettiniz alın okuyun pişman olmayacaksınız. 

Bu arada Nick hiç Miles olmus mu allaasen? Değiştirin o Miles'ı cıık olmamıs. Hıc aklımdaki gibi değil. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com