26 Kasım 2015 Perşembe

FİLM ÖNERİLERİ

Merhabalaar! Bugun öyle her zamankinin aksine film önerisi yapıyım dedim. Sevdiğim, önerdiğim filmleri kısa kısa yazdıım. İzlemedikleriniz varsa bi bakın bencee :') 

PREDESTİNATİON

Bu filmi izleyeli cok olmadı ama kesinlike en sevdiğim filmler arasında girdi. Sonunda böyle bön bön baktım 'hıı? Nasıl yani?' diye kaldım. Sizi etkiliycek, kafanızı karıştırıcak sonu şaşırtıcak bir film mi arıyorsunuz o zaman izleyin. Birde zaman yolculuklarını seviyorsanız sizin için çekilmiş bir film.





A WALK TO REMEMBER
Ya bu film benim en sevdiğim romantik film. Kaç kere izledim bilmiyorum. Her seferinde bi tebessümle gözüm dolarak izliyorum. Konusu klişe kötü çocuk iyi kız ama cidden o kadar naif o kadar güzel ki. Eminim romantik seven biriyseniz sizde seversiniz.









KÜP
Ya ben bu filmi de 2 kere izledim sanırım. Sevdiğim filmleri cokca izleme gibi bi huyım varda. Sizi bir küpün içine hapsettiklerni düşünün her odada farkl tuzaklar, farklı şifreler. Çıkısı var mı bilmiyorsunuz, neden orda oldugunuzu, oraya sizi kimin koydugunuzu bilmiyorsunuz. Birnevi açlık oyunları. Ben cok seviyorum bu filmi ama cok bilinmiyor sizde izlesinize sizde sevsenizee 


BURİED
Tek bir yerde, tek bir kişiyle cekilen bir film. Topragın altında tabuta hapsedilmiş birinin ordan cıkmaya calısma hikayesi. Başlarken ya sıkıcı olmaz mı diye düşünmüştüm ama sıkıcı değildi
sadece biraz bogucuydu. Kendimi o karakterin yerine koydukca nefes alamaz gibi oldum. Ordaki karakter kadar sogukkanlı olamazdım sanırım. Ama beni cok etkilemişti. 





6 SÜPER KAHRAMAN
BAYMAAXXX 😻😻 sadece baymax için bile izleyebilirsiniz filmi, kendisi gördüğüm en tatlı en şebek robot. Bende böyle bi robot istiyorum anneee.




CRİMSON PEAK
Öncelikle görüntüler renkler çekim o kadar güzel ki! Bu işlerden anlamam ama cidden etkiliyici ve kendine has bi tarzı var yönetmenin. Filmi beğenmesiniz bile dizi etkiler eminim. Film cok güzel, konu cok güzel, geçtiği dönem çok güzel, kızıl tepe cok güzel, sonu cok güzel, oyuncular cok güzel. Tom Hiddleston 😻


PRESTİJ
Filmde Christian Bale oynuyor bence bu izlemeniz için yeterli bir sebep. Hala izlemediyseniz mutlaka izlemeniz gereken mindfuck bi film. Özellikle illüzyon gösterilerini seviyorsanız. 'Dikkatli bakıyor musunuz?'










3 İDİOTS
Komik, eğlenceli bir film mi arıyorsunuz? Aradıgınız film işte budur! İzlemediyseniz mutlaka izleyin. Gülmek garanti. 2-3 kere izledim sanırım nolucagını bilmeme ragmen her seferinde güldürüyor beni.








BİR RÜYA İÇİN AĞIT
Bu filmin detaylı yorumunu birkaç post geriye giderseniz bulabilirsiniz.

Sizin bu filmlerden izledikleriniz var mı? Eğer izleyip beğenirseniz yorumlarınızı bekliyorum ve dee sizin mutlaka izlemelisin dediğiniz filmler neler? Görüşmek üzeree :)
  

0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com